שבעה טיפים לחיוך מנצח

שבעה טיפים לחיוך מנצח

צחצוח שיניים

פה נקי מחיידקים ושאריות אוכל, הוא פה בריא יותר ויפה יותר. חיידקים נמצאים בחלל הפה באופן תמידי, ואם לא נסיר אותם פעמיים ביום הם מתרבים בתוך יום לכמות של מיליארדים ונצמדים על פני שטח השן ברובד הקרוי- פלאק. מעבר לכך , שהם גורמים לעששת ( חורים בשיניים ) ולדלקות חניכיים, רובד החיידקים נוטה להצטבר על גבולות השן במעבר בין השן לחניכיים ובין השן, לשן הסמוכה. הרובד נצבע בצבע צהוב ונראה ממש כמו מסגרת צהובה סביב השן. על כן צחצוח יעיל צריך להתבצע פעמיים ביום. בצחצוח יעיל ונכון סיבי מברשת השיניים מונחים על פני כל משטח השן עם דגש על גבולות השן לחניכיים. כמו כן שאריות מזון נוטות להיתקע בין השיניים. אכלנו, תנו הצצה במראה ונקו את שאריות המזון עם חוט דנטלי וקיסם דנטלי.

ריח מהפה

בעיה נפוצה היא ריח לא נעים של הבל הפה. הרבה פעמים אנחנו לא שמים לב לזה אבל האדם שמולנו חש בזה מיד. בד”כ החיידקים הם האחראים לריח הלא נעים. מעבר לצחצוח יסודי של השיניים יש עוד מקום בפה, שעליו החיידקים נצברים, הלשון. אם נסתכל על פני שטח הלשון בהגדלה גדולה, נראה שהמשטח אינו חלק אלא בנוי מרקמה מגורגרת עם בליטות וחריצים. בין הבליטות הללו מצטברים החיידקים שגורמים לרוב הריחות הלא נעימים מהפה. על כן יש לצחצח את כל משטח הלשון בצורה יסודית לפחות פעם ביום.

הלבנת שיניים

שיניים לבנות זה סקסי, צעיר, מרענן ויפה. שיניים טבעיות צבען המקורי נוטה בד”כ לגוון צהבהב, אפרפר או חום. זה תלוי בגורמים רבים כמו גנטיקה וצבעי המאכל שיש במזון ובמשקאות שאנחנו צורכים. כיום ניתן להלבין בצורה קלה ובטוחה כמעט את כל צבעי השיניים ללבן בוהק ומנצח. בטכניקת הסדים האישיים הקשיחים, שאני פיתחתי, ניתן להגיע לצבע הרצוי בתקופה קצרה של כשלושה שבועות. בתחזוקה קלה אחת לחצי שנה ההלבנה תחזיק מעמד לכל החיים.

לשיחת ייעוץ השאירו פרטים
יש לכם שאלה? מעוניינים לפרסם באתר? נשמח לעמוד לשירותכם.