הלבנת שיניים מהירה

הלבנת שיניים מהירה

הלבנת שיניים מהירה אצל רופא השיניים היא אופציה מצוינת עבור אנשים המחפשים תוצאות מידיות ומורגשות. הליך הלבנה זה בקליניקה מבוצע על ידי רופא שיניים מיומן ולוקח בדרך כלל כשעה להשלמתו. ההליך כרוך במריחה של ג’ל הלבנה בריכוז גבוה על השיניים, עליו מוקרן המוקרן בשני תדרי אור. שימוש בג’ל זה, המכיל חומרים פעילים שמפרקים את הפיגמנט הפנימי של השן, עוזר להפוך שיניים צהובות ללבנות. כדי להשיג תוצאות לטווח ארוך, ניתן לשלב, לצד זה גם סד אישי לצורך הלבנת שיניים עצמאית בבית, תוך שימוש בחומר בריכוז גבוה יותר, מה שמבטיח הלבנה לטווח הארוך.

מהי הלבנת שיניים מהירה

הלבנת שיניים מהירה היא הליך שיניים קוסמטי מבוקש מאד הידוע בתוצאותיו המהירות והמרשימות. טכניקה זו היא בחירה מצוינת עבור אנשים המעוניינים לשנות את גוון השיניים שלהם במהירות וביעילות, בין אם בעקבות אירוע מסוים שאליו הוזמנו או אותו הם מנהלים ובין אם מכל סיבה אחרת המצריכה מענה שהוא מידי. ההליך מתחיל בבדיקת שיניים יסודית על מנת לוודא שבריאות הפה של המטופל מתאימה להלבנת שיניים. וממשיך בהכנת המטופל לטיפול על ידי הנחת מחסום מגן על החניכיים והשפתיים כדי להגן עליהם מפני ג’ל ההלבנה. לאחר מכן, ג’ל הלבנת מי חמצן מוחל בזהירות על השיניים. ג’ל זה מכיל חומרים פעילים שמפרקים ומעלימים כתמים שנוצרו לאורך השנים על השן וגם הצהבה לא יפה.

הלבנת שיניים מהירה

מה שמייחד הלבנת שיניים מהירה הוא השימוש במקור אור כפול, הממוקד בשיניים. אור זה מאיץ את תהליך ההלבנה על ידי הפעלת ג’ל ההלבנה, ומאפשר לו לחדור לדנטיל בצורה עמוקה ויעילה יותר. הטיפול המופעל באור אינטנסיבי נמשך בדרך כלל כ – 40 עד 50 דקות, וכל הליך ההלבנה בקליניקה נמשך בדרך כלל כשעה. התוצאות של הלבנת שיניים מהירה הן לרוב דרמטיות, כאשר השיניים נראות בכמה גוונים בהירים יותר מיד לאחר ההליך. השינוי המהיר הזה יכול לשפר משמעותית את החיוך והביטחון העצמי של המטופל.

בעוד שחלק מהאנשים עלולים לחוות רגישות קלה וזמנית בשיניים בעקבות הטיפול, תופעת הלוואי הזו ניתנת לניהול וקצרת מועד. הלבנת שיניים מהירה היא בחירה אידיאלית למי שמחפש תוצאות מהירות ואמינות, בין אם לאירוע מיוחד, ראיון עבודה, או סתם כדי להחיות את החיוך שלהם. עם זאת, חיוני לשמור על היגיינת פה טובה ולהימנע מחומרים מכתימים כדי להאריך את אורך החיים של השפעות ההלבנה.

הנה 5 יתרונות של הלבנת שיניים מהירה

הלבנת שיניים מהירה אצל רופא השיניים מציעה מספר יתרונות על פני שיטות הלבנת שיניים בסגנון “עשה זאת בעצמך”, מה שהופך אותה לבחירה מעולה עבור אנשים רבים המחפשים חיוך זוהר יותר:

  1. מומחיות מקצועית: רופאי שיניים הם אנשי מקצוע בעלי הכשרה ברמה גבוהה מאד עם ידע מעמיק באנטומיה הדנטלית ובריאות הפה. כאשר אתם בוחרים בהלבנת שיניים בקליניקה, אתם נהנים מהמומחיות שלהם בבחירת מוצרי ההלבנה הנכונים, הערכת בריאות הפה שלכם והתאמת הטיפול לצרכים האישיים שלכם. ערכות עשה זאת בעצמך, לעומת זאת, מספקות גישה מתאימה לכל אחד שעשויה לא לקחת בחשבון את מצב השיניים הספציפי שלכם, ועלולה להוביל לתוצאות לא אחידות או אפילו לפגיעה בשיניים ובחניכיים שלכם.
  2. מהירות ויעילות: הלבנת שיניים בקליניקה מהירה משמעותית מאשר אפשרויות עשה זאת בעצמך. הלבנת שיניים זו לוקחת בדרך כלל כשעה עד להשלמתה, ומספקת תוצאות מיידיות ומורגשות בביקור בודד. לעומת זאת, ערכות עשה זאת בעצמך דורשות חזרתיות במשך מספר שבועות, והתוצאה הסופית עדיין עשויה להיות נמוכה מהסטנדרט המקצועי.
  3. בטיחות ונוחות: רופאי שיניים נוקטים באמצעי זהירות כדי להגן על החניכיים והרקמות הרכות במהלך הליך ההלבנה בקליניקה, תוך מזעור הסיכון לגירוי או נזק. הם גם משתמשים בחומרי הלבנה ברמה מקצועית שהם חזקים ויעילים יותר מאלה שנמצאים בערכות ללא מרשם. זה מבטיח הן בטיחות והן יעילות, מפחית את הסיכויים לרגישות בשיניים והשגת תוצאות אמינות יותר.
  4. התאמה אישית וניטור: רופאי שיניים יכולים לבחור את הליך הלבנת השיניים כך שיתאים לתוצאה הרצויה שלכם, תוך התחשבות בגוון השיניים שלכם, חומרת ההכתמה ובריאות הפה הכללית שלכם. הם יכולים גם לעקוב אחר ההתקדמות שלכם לאורך ההליך, ולהתאים את הטיפול לפי הצורך כדי להבטיח תוצאות מיטביות. ערכות עשה זאת בעצמך חסרות רמה זו של התאמה אישית ופיקוח, מה שעלול לגרום לתוצאות בלתי צפויות ופחות משביעות רצון.
  5. אורך חיים ועקביות: הלבנת שיניים מהירה ומקצועית נוטה להציע תוצאות ארוכות טווח ועקביות יותר בהשוואה לשיטות עשה זאת בעצמך. במיוחד אם משלבים אותה עם סד אישי. מוצרי ההלבנה האיכותיים המשמשים את רופאי השיניים יכולים לשמור על החיוך הצחור והיפה שלכם לתקופה ממושכת, בתנאי שאתם מקפידים על נהלים נאותים של טיפול לאחר ועל היגיינת הפה. לעומת זאת, ההשפעות של ערכות עשה זאת בעצמך עשויות לדעוך מהר יותר ולא אחידות, מה שמוביל לצורך בטיפול תכוף יותר.

רוצים להחזיר את הלובן לשיניים שלכם ואת החיוך היפה?

המרכז לעיצוב החיוך של ד”ר גלעד פיסקוס הוא הוא המקום הנכון לפנות אליו. המרכז מציע לכם טיפולי הלבנת שיניים מהירה, שישיבו לכם את הלובן היפה לשיניים וגם את החיוך הנוצץ. בין אם לכבוד החתונה, לכבוד ראיון עבודה חשוב או מכל סיבה אחרת, טיפול זה יותאם לכם באופן נקודתי ותוצאותיו המהירות ישפרו משמעותית את מראה השיניים שלכם. לשאלות בכל עניין, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 03-9679992. נשמח לעמוד לרשותכם.

 

לשיחת ייעוץ השאירו פרטים
יש לכם שאלה? מעוניינים לפרסם באתר? נשמח לעמוד לשירותכם.